tirsdag 8. juli 2008

Putedille

Som jeg nevnte i forrige innlegg så hadde jeg sydd et par puter til. Har fått helt putedille jeg nå, hmmm... lurer på hva neste dille kommer til å være. Vet ikke om jeg kan ha alle disse putene selv, så det kan hende at det er julegaver eller bursdagsgaver jeg har sydd nå og det er jo kjekt å ha. Men det er alltid vanskelig å gi de bort for jeg syr jo de slik at de passer til mitt hjem og disse her passer perfekt på det nye soverommet.
Jeg holder meg fortsatt til kombinasjonen roser, ruter, striper og blonder. Ikke noe rosa denne gangen da i allefall. he-he- vært en del søtt og rosa blant det siste jeg har sydd.
I disse putene har jeg bare brukt stoff jeg har hatt liggende lenge, det er så lett å bruke av det sist innkjøpte stoffene. Det blå rosestoffet her er faktisk noe av det første stoffet jeg sydde et stort lappeteppe av for sånn cirka 100 år siden, hadde igjen en liten bit som holdt til disse 2 putene.


2 kommentarer:

Marita sa...

Sommerlige og supersøte!

Karilla sin hobbyblogg sa...

De putene var virkelig fine!!!
Liker den romantiske stilen.
God helg!