søndag 6. juli 2008

Rosa, roser, blonder og jordbær

Sent i går kveld så bestemte jeg meg for å gå en tur på syrommet. Det var ingenting å se på tv og samboeren bestemte seg for å beise litt klokka halv elleve om kvelden ( kan hende naboen tror han er gal, men han er ikke det bare en skikkelig arbeidsmaur)

For litt siden så var jeg innom denne bloggen http://alma-merethe.blogspot.com/ og Merethe hadde laget så utrolig flotte brettbrikker. Jeg har i lang tid tenkt å sy det samme og nå ble jeg så inspirert til å sy nettopp dette. Så takk Merethe for at du ga meg inspirasjonen!
I dag er det trist vær, det regner og regner, men det er deilig også. Først så sov vi lenger enn vanli,g så spiste vi en lang og god frokost også gikk vi en tur i skogen. Vi ble kliss våte, men deilig var det uansett. Hjemme igjen så fikk vi på oss tørre klær og spiste en deilig middag og desserten ser dere på bildene her, nemlig jordbær med fløte og bærene er selvdyrkede attpåtil. Naboen satt ute og røkte på terrassen når jeg i øs pøs regnvær skulle plukke inn desserten og det var med stolthet jeg fortalte at jeg skal plukke inn desserten

Bærene var kjempegode, selvdyrkede smaker selvfølgelig best. Det er så deilig å ha muligheten til nettopp å plukke inn sine egne bær.

1 kommentar:

Alma Merethe sa...

Så hyggelig at eg kunne inspirerer deg til å sy så fine brettbrikker. Det gjorde seg med blondene som pynt. Du har vært flink du. Kanskje eg må herme etter deg, hi hi...