lørdag 5. juli 2008

Romantiske puter

Har brukt bittelitt av lørdagen til å sy 2 puter. Må nok innrømme at jeg er inne i en puteperiode, sydde jo 2 puter forrige helg også.

Disse er ment for det nye soverommet vi skal flytte inn på etterhvert. Men inntil da så er de fine å ha ute på hagebenken. Akkurat nå så ligger de stablet under tak for det kom noen regndråper.


Var veeeldig i tvil om jeg skulle applikere hjerte i midten på puten, men ble enig med meg selv til slutt. Jeg elsker rosestoff og blonder og her kombinert med prikkete og stripete stoff synes jeg ble en ganske fin og romantisk kombinasjon.

Og her er strandvesken og liggeunderlaget som er kjøpt inn til årets strandliv. Jeg har ferie fra nå og i hvertfall seks uker fremover så jeg håper jeg får bruk for dette mye :-) Strandvesken er kjøpt på Hødnebø og liggeunderlaget fant jeg på Kid.

Ingen kommentarer: