torsdag 17. juli 2008

Award

Se så heldig jeg er :-) Jeg har mottatt en award fra Marita
Tusen takk, veldig hyggelig å få denne utmerkelsen
Det er mange som virkelig fortjener denne awarden. Det er mange utrolig flotte blogger der ute i blogglandia. Men mine valg falt på:

Merethe : En blogg som inspirerer meg, sist så var det brettbrikker jeg hermet etter

Fru Fryd : En flittig dame som strikker masse fint

Muffin : Muffin har nylig fått ny og enda flottere blogg en før, hun maler og strikker og til og med designer mønster selv.

Ja det var nok de 3 valget falt på denne gang.

Nå er det sent så jeg må se å komme meg i seng selv om jeg har ferie.

Natta....

3 kommentarer:

Muffin sa...

Tusen takk tintin, dette er en stor ære!
Du fortjente sannelig utmerkelsen selv også, bloggen din er så inspirerende, jeg er stadig innom på besøk. Er visst ikke så flink til å legge igjen spor etter meg.

Alma Merethe sa...

Heia. Her har det vært produsert masse sia eg dro på ferie.Kom hjem i går fra Norgesferie. Du har sydd masse flott, putene var lækre. Ja også de Babuskatildaene og tehetta. Nå fikk eg øyst til å sy Tildafigurer eg også.
Var innom Panduro i Tr.heim og der gikk 100 lappene i masse flotte stoffer. Hi hi.

Ja det har vært koselig å eiet sin egen hytte. Selv ha vi ikke hytte, men det er en drøm eg har. Tiden får vise hva det blir.

Eg takker for Awarden, det er koselig å få slike utmerkelser. Du var velunt den du også.

I det siste har det vært lite med håndarbeid, men det retter vel seg opp igjen tenker eg. Må bare få ledige stunder.

Ser du koser deg i den flotte hagen din med det lækre serviset og de flotte blomstene rundt deg. Dåne

Ha en fin fin uke... Klæm

Fru Fryd sa...

Hei Tintin!!

Tusen hjertelig takk for award det er min første så jeg er kjempe, KJEMPE glad og litt stolt:0) Jeg har vært fryktelig treig (Bergens) i det siste på å Blogge, men jeg er titt og ofte innom og ser på alt det fine du lager. Liker farge valget ditt:0) Ha en forsatt fin sommer, skulle gjerne ha kommet på te-besøk på benken din det ser riktig så koelig ut. Klem fra Anita