mandag 19. januar 2009

Hekletøyet er funnet frem igjen

Jeg følte for å ha et håndarbeid i sofakroken igjen. Maaange uker siden sist. Jeg er avhengig av å ha noe å henge fingrene i ellers så sovner jeg klokka åtte om kvelden, så heklekurven har fått lov å komme inn i stuen igjen. Tv er jo sovemedisin de lux! Jeg er et veldig A-menneske, klokka fem om morningen er jeg kjempe klar for en ny dag, men om kvelden lengter jeg bare etter senga mi :-0. Sambo har mange kvelder alene i stuen, mens jeg ligger og sover, men med et håndarbeid å pusle med så slipper han å sitte alene.
Har ikke talt lappene mine så jeg vet ikke hvor mange som gjenstår, men jeg har i allefall heklet 3 til, 2 i går og 1 i dag.

Er veldig fornøyd med fargene i dette teppet, blir så glad av å se på de.
Men det er mange lapper med løse tråder, og akkurat den jobben ser jeg ikke så veldig frem til
Nei nå får jeg hekle en rute til også er det natti natt for meg!



4 kommentarer:

Anonym sa...

Mange lapper små, blir stort teppe 'å'! Det blir et flott teppe ja. Godt å se farger som "bråker" litt og ikke bare pasteller :o)

Anita sa...

Så flink du er;o)

Skulle noen ganger ønske at jeg var flink til håndarbeide.......men jeg er nok ikke tålmodig nok;o)

Ha en fortsatt fin kveld.

klem

Monicas sa...

dette blir så fint att..æ ha hekla inn trådan, så slepp æ å fest så mange....gleda mæ te å se det ferdig

Anonym sa...

Dette kommer til å bli et flott teppe og så friske farger du har brukt.
Har lagt en hilsen til deg på siden min.
Ønsker deg en fortstt fin kveld.