søndag 25. januar 2009

Stitchery søndag

I hver ledige stund i dag så har jeg brodert. Igjen er jeg inspirert av en blogg jeg har vært og besøkt. Denne gangen var det Anitas blogg som har inspirert meg til å ta frem nål og tråd.
Dette begynte jeg på i går og fullførte i dag. Jeg er allerede veldig godt i gang på Stitchery bilde nummer 2.
Beklager uklare bilder, skulle skynde meg å ta bilde når det var dagslys før jeg skulle ut å måke snøen som falt i natt

Jeg vurderte om jeg skulle sy oppheng på den men så ble jeg enig med meg selv til slutt å sy 2 ringer bak på bildet i steden til oppheng.
Nei nå skal jeg skynde meg å betale noen regninger også skal jeg sy ferdig stitchery bildet mitt.



2 kommentarer:

Fru Fryd sa...

Så skjønne venninner, og nydelig bilde du har laget.

Skal si det er ye snå hos dere:0)

Timotei sa...

Så koselig stitchery! Jeg pleier også å sy i ringer bak på slike små prosjekter. Det er enkelt og greit.