tirsdag 20. januar 2009

Jeg er en stolt mottaker av Award :-)

Se hva jeg har fått av Anne Grete, det er så hyggelig å motta award synes jeg. Blir så stolt....... Tusen tusen takk Anne Grete!

Jeg gir denne videre til:

Alma-Merethes hjørne

En blogg jeg stadig vekk er innom og det er alltid like koselig å komme innom. Alltid noe fint og nytt å se som er sydd, heklet eller strikket.

Pingvindesign

Er en veldig kreativ sjel som tryller frem mye fint. Her har jeg vært innom mange ganger og jeg kommer til å komme innom titt og ofte i fremtiden.

Guro

Er en av de første bloggene jeg forelsket meg i. Guro er utrolig kreativ og lager mye fint med garn og heklepinnen.

Gurimalla

Er en blogg som jeg oppdaget nå nylig og som har inspirert meg til både å sy fruktposer og handlenett. Gurimalla er utrolig kreativ som får gjort såååå mye

Fru Fryds gleder

En til som ogå fortjener denne utmerkelsen er Fru Fryds gleder. Alltid koselig å stikke innom bloggen til Fru Fryd.

Tror kanskje det var 7 jeg skulle sendt denne videre til, men 5 får holde for i kveld.

2 kommentarer:

Alma Merethe sa...

Heia. Eg må takke deg sååå mye for Awarden. Setter stor pris på den. Eg synes det så koselig at du setter pris på meg. I det siste har eg vært sløv med å kommenetere på blogger her og der. Men eg skal bli bedre ;o)

Du hekler flotte lapper fortiden, og eg har leita fram 5 pinnene mine. Strikker lester.

Da tar eg med meg den flotte Awarden og ønsker deg god natt (snart).

Guro sa...

Tusen hjertelig takk for award! Det setter jeg virkelig pris på, og særlig er det godt å vite at noen leser bloggen min i en periode hvor det går litt tregt med blogginga. Artig å se at du har letet frem hekletøy! Ønsker deg ei god helg, og takk igjen Ü