søndag 1. februar 2009

Mer stitchery

Dagen i dag begynte med en deilig og lang frokost


Etter frokost så puslet jeg litt rundt i huset ordnet med pelargoniane mine som står til overvintring i kjelleren. Har begynt å gi de litt vann for å vekke de til live. Noen hadde allerede en del skudd som jeg tok til avleggere.


Etter jeg var ferdig med huslige ting som måtte gjøres gikk jeg en tur i syrommet. Der gjorde jeg blant annet ferdig dette stitchery bilde. Jeg broderte det forrige helg. Så i dag har jeg sydd kant og bakstykke og fargelagt. Det gjør seg virkelig med litt farger. Jeg bruker vanlige olje fargestifter.


Jeg puslet også med litt annet når jeg først var i syrommet. Jeg sydde blant annet en rund pute, men denne kommer jeg tilbake til i et innlegg senere i uken.
Fikk også montert hekla teppet mitt i går + heklet 3.5 lapp. Forhåpentligvis så blir det noen flere lapper nå i kveld.
Ha en fortsatt fin søndag!

2 kommentarer:

Monicas sa...

Du er flink med det du gjør syns æ....må være morsomt å kunne dette....hei og hå

~ ♥ LISBETH ♥~ sa...

Hei på deg ! Her inne var det mange prosjekter og masse fint. Takk for titten og kos deg både med broderier og heketeppe.Tror jeg sier meg fornøyd med ett som mot alle odds ble ferdig, hi hi
Klem