lørdag 24. januar 2009

Snølykt og boller

Det snør det snør tideli bom...... eller rettere sagt her har det lavet ned siden i går kveld. Nå har vi måkt for 2. gang i dag.
Det har kanskje kommet 50 cm.

Jeg bare måtte lage snølykt, har jo ikke gjort det siden jeg var liten jente. Får det jo ikke mer moro enn man lager selv, naboene synes sikkert at jeg er litt rar da men.....
Snøen var helt perfekt til å lage snøballer, hadde lyst til å lage snømann også men jeg stoppet ved snølykten

Før i dag har jeg laget boller, jeg laget slike jumbo boller, ser sånne store boller på disse små kafene på kjøpesentrene rundt omkring og det inspirerte meg til å lage stoooore boller.

Nå er det lørdagskveld og jeg har planer om å krype opp i "godhjørne" mitt i sofaen med hekletøyet.
Ha en fin lørdagskveld alle sammen!

1 kommentar:

Monicas sa...

kom bærre hit med litt sny...treng det.:) bollan så god ut....å ka har du planer om med heklekroken? venta i spenning