søndag 11. januar 2009

Januar = salg :-)

Jeg har jo fortalt i tidligere innlegg at jeg har ligget syk lenge. Derfor har jeg ikke fått vært ute og handlet klær på salg, pleier alltid det :-) Så det er noen julegave penger som brenner i lommeboken kan du si :-)

Jeg er stor fan av deler av kolleksjonen til Odd Molly, ikke alt de har, mye jeg ikke ville gått i også, men så dukker det opp kjempe fristende ting innimellom.

Dere skjønner vel kanskje hvor jeg vil hen nå????

Nå har jeg også fått handlet på januarsalg nemlig!!!!
Denne blusen fra Odd Molly kommer snart i postkassen min! og jeg er så fornøyd!
Tenk denne kommer til å bli fin å ha til våren og sommeren da. (klarer nesten ikke å vente)

Også lærte jeg samtidig at det er lurt å surfe litt og sjekke litt før man kaster seg på første tilbud. Først holdt jeg på å kjøpe denne i en svensk nettbutikk til 900 + frakt og toll og diverse.

Så kom jeg over tilbudene hos Linnea`s hage til kroner 675,- + frakt.

Måtte bare fortelle om "røverkjøpet" mitt.

Ha fortsatt fin søndag!

Ingen kommentarer: