lørdag 3. januar 2009

Godt nytt år til alle bloggere!

2008 sluttet med influensa og det nye begynte med influensa dessverre. Jeg har vært helt utslått i 3 dager nå ikke så veeldig morsomt når man har gledet seg lenge til fridager sammen med mannen. Nå er jeg i allefall på bena om ikke helt frisk men i hvertfall bedre :-)
I 2008 har jeg heklet, strikket og sydd en hel del. Jeg har definitivt sydd mer enn jeg har heklet og strikket har jeg funnet ut nå og her har jeg laget en fotomontasje over hva jeg har sydd i 2008.

Det er ikke sikkert alt er med her noen av tingene har jeg sydd flere utgaver av osv. men det aller meste er med her. Det har jo blitt litt blant annet 2 lappetepper, flere puter, mange tildavotter, tilda babushkaer, tilda muffinser og litt til.

Nå skal jeg lage meg en kopp med varm melk og honning å se om det kan smøre den såre halsen min litt.

Ha en koselig lørdagskveld!

3 kommentarer:

Monicas sa...

Så mye fint du har laget da....heldig dere er som kan sy..:) Go helg unge dame

Anita sa...

Så mye fint du har laget. Misunner deg virkelig som er så flink. Jeg kan bare brodere - i korssting! Har jo blitt noen bilder opp gjennom åra, men ikke mange......... Får bare nyte synet av det dere håndarbeidskyndige lager;o)
Ha en fin søndag.

klem

Gurimalla! sa...

Godt nyttår! Og takk for masse inspirasjon i 2008! Jeg er en av de som er jevnlig innom bloggen din men er litt sløv med å legge igjen kommentar.