søndag 18. januar 2009

Nytt rutete syprosjekt

Et nytt prosjekt har blitt startet opp i dag. Har i lengre tid hatt dette i tankene så jeg har spart opp en del kjøkkenhåndklær. Dette skal nemlig til slutt bli en kjøkkenduk. Målene skal være 140x220.
Min inspirasjonkilde er denne bloggen Mias landliv hun har nemlig sydd en kjempelekker duk, men med blårutete kjøkkenhåndklær. I mitt kjøkken passer det best med rødt, derfor valgte jeg rød.

Det skal også være blondekant, den vil være prikken over i`en tror jeg.

Jeg tok med meg tekoppen ned i syrommet etter en lang og god frokost med min kjære. Han valgte å ta en tur i skogen, men med dette gufne været vi har her i dag så valgte jeg heller et godt og varmt syrom. Det snør og føyker og er skikkelig innevær synes jeg.
Jeg hadde dessverre ikke nok kjøkkenhåndklær i første omgang, har antagelig kommet halvveis. Men det er jo flere i butikken.
Håper dere har en flott søndag uansett vær der du bor!


2 kommentarer:

Alma Merethe sa...

Heia. Spennende prosjekt du holder på med. Det blir spennende å se sluttresultatet.

Ha en fin kveld inne. Her har vi det flott og kaldt ute. Ingen snøfokk her igården.

Kort og Søm sa...

Hei, jeg gleder meg til å se duken din helt ferdig! Men du må jo ha maaange kjøkkenhånkler når du skal lage en så stor duk!? :o)
Hvor mange tror du at du trenger??

Hilsen Fredrikke :o)