mandag 2. februar 2009

Rund romantisk pute

God kveld!

Som jeg nevnte i innlegget i går så hadde jeg laget en rund pute og her er eksemplaret jeg snakket om.
Den er sydd etter mønster fra den nyeste Tilda boken. Min sterke side er ikke å brodere. I Tildas mønster så er det jo en nydelig brodert blomst i midten. Jeg hadde tenkt å få min kusine til å lære meg å brodere, hun er nemlig kjempeflink, broderer bundader og greier. Men så kom jeg til å tenke på at jeg har hatt liggende en brodert duk i mange mange år. Det er min farmor som har brodert den, den har dessverre hatt en del gule flekker så det var umulig å skjule en flekk med en lysestake for eksempel så den har bare ligget i skapet. Jeg fant ut at jeg heller kunne bruke de broderre feltene til noe som jeg kunne ha fremme isteden for at duken ligger ubrukbar i skapet. Så TADA!!! her er tildapute med farmors broderte blomst!!!

Kjempestolt av meg selv som har kommet på noe så lurt!


Det er såååå kaldt ute i dag så jeg fyrer og fyrer i peisen for å få det litt deilig og varmt. Nå skal jeg trekke bena opp i sofaen og tulle meg inn i et pledd og kose meg med tv-titting og kanskje litt hekling.

4 kommentarer:

Marita sa...

så lurt og så koselig å bruke farmors broderi.
Jeg har noen veldig gamle duker jeg også med flekker, men har jo ikke hjerte til å kaste godt håndtverk. Får se hva det blir av dem en gang.

Pingvindesign sa...

Så nydelig pute du har laget:-)Veldig lurt å bruke den ødelagte duken!Koselig å kunne ha så fine ting fremme...å ha glede av det.Ha en fortsatt fin uke!

Fru. Fryd sa...

Så nydelig flott pute, også så lurt å bruke den ødelagte duken til midt stykke. Kjempe lur gjenbruks ide!!

God helg

disa sa...

A片下載,成人影城,愛情公寓,情色貼圖,情色,色情網站,色情遊戲,色情小說,情色文學,色情,aio交友愛情館,色情影片,臺灣情色網,寄情築園小遊戲,情色論壇,嘟嘟情人色網,情色視訊,愛情小說,言情小說,一葉情貼圖片區,情趣用品,情趣,色情漫畫,情色網,情色a片,情色遊戲,85cc成人片,嘟嘟成人網,成人網站,18成人,成人影片,成人交友網,成人貼圖,成人圖片區,成人圖片,成人文章,成人小說,成人光碟,微風成人區,免費成人影片,成人漫畫,成人文學,成人遊戲,成人電影,成人論壇,成人,做愛,aio,情色小說,ut聊天室,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,尋夢園聊天室,080視訊聊天室,免費視訊聊天,哈啦聊天室,視訊聊天,080聊天室,080苗栗人聊天室,6k聊天室,視訊聊天室,成人聊天室,中部人聊天室,免費視訊,視訊交友,視訊美女,視訊做愛,正妹牆,美女交友,玩美女人,美女,美女寫真,美女遊戲,hi5,hilive,hi5 tv,a383,微風論壇,微風