lørdag 14. februar 2009

Ferdig! :-)

Endelig,....... er jeg ferdig med mitt 2. hekla teppe. Dette har vært et koseprosjekt så jeg har ikke stresset, men heklet noen lapper i ny og ne. Begynte på dette i april 2008.

Først så ble fargene bestemt garn kjøpt inn,

Så begynte lappene å ta form

Tråder ble festet underveis og flere og flere lapper så dagens lys....


Lappene blir montert sammen og til slutt hekler jeg en kant rundt hele teppet.



Og til slutt så er teppet klart til bruk.
Teppet er ment for vårt nye soverom, som forhåpentligvis blir ferdig snart.

6 kommentarer:

Lappestua sa...

Nydelig teppe, flotte farger!

Monicas sa...

dette e bare superfint.,..gratulerer

Fru Fryd sa...

Vakkert teppe med flotte avstemte farger! Du er kjempe flink!

Anonym sa...

Vakkert ble det. Gratulerer med ferdig prosjekt!

Anita sa...

Sååå fint det ble, morsomt med lapper:0)) Har kikket litt bakover hos deg, og lurer nå på hvordan det går med kjøkken håndkle duken din?? Blir også veldig glad når jeg kan inspirere!!!! Ha en fortsatt flott helg!

Timotei sa...

Teppet ble kjempefint! Likte fargene dine sååå godt!