tirsdag 20. januar 2009

Innekos

Mias Landliv har laget et innlegg om comfort og det fikk jeg også lyst til å gjøre.

For Mia er comfort blant annet en rolig start på dagen med te på sengen og noen fine interiør blader. Jeg har selvfølgelig glemt bladene på bildet mitt for der er jeg helt enig med Mia, blader eller en god bok er perfekt. Men jeg er ikke av de som liker å ligge å dra meg i sengen om morningen.
Kos for meg er en god stol å krype opp i, levende lys som skaper en herlig atmosfære, et deilig pledd å krype under, en kopp med god og varm te, noe søtt å kose seg med, og sist men ikke minst fyr i peisen.
Med alle disse kriteriene på plass så er det duket for perfekt innekos, og den kvelden er i dag. Så nå skal jeg krype opp i stolen og kose meg. Ha en fin kveld!

6 kommentarer:

Alma Merethe sa...

Føler akkurat som deg og Mia. Må få en rolig start på dagen min.

Eg er også et A-menneske. Står tidlig opp, og tillig i seng.
Synes det så godt å stå opp å høre på morraradio og spise en god frokost med kaffe eller en kopp te.

Men ingen godt stol da, da sitter eg med kjøkkenbordet og titter i avisen.

Blogges!!!!!!!!

Monicas sa...

nydelig teppe du,,

Lappestua sa...

Det ligger en hilsen til deg på bloggen min. Ser akkurat nå at du har fått den før, men det er så fortjent, så kos deg med to utmerkelser :)

Alma Merethe sa...

Heia. Det ligger en utfordring til deg i bloggen min.

God helg!!!!

Fru Fryd sa...

Tusen takk for den flotte awarden, nå ble jeg kjempe glad. Jeg skal ta den med meg, men akkurat nå er jeg helt fortapt til symaskinen min og den nye Tildaboken. To venninner er påvei, og det er to STORE frk. så er jeg på vei ut for å kjøpe mer fyllvatt. Vi blogges:-)
Ha en fin helg.

PS. Synd at du ikke bor på vestlandet, slik at du kunne gitt meg ett heklekurs. Har såååå lyst til å hekle oldemor/bestemor teppe!!

Fru Fryd sa...

PS. Teppe ditt er nydeligt!!