fredag 30. mai 2008

Herlig sommerkveld

Hei på dere bloggevenner!

Det ble visst en ørliten bloggpause på meg nå, men her er jeg igjen.
Ei venninne kom og kidnappet meg på en gåtur i går kveld. Været var nydelig og skogen var enda nydligere med sine flotte markblomster. De er ikke så veldig holdbare men det er så koselig å plukke de og utrolig koselig å ha på bordet den lille tiden de holder seg fine.
På vei hjem fra jobb i dag var toget forsinket så for å korte ventetiden litt så kjøpte jeg meg et blad (og en sjokolade :) ) Valget falt på Lantliv, et veldig koselig blad, med flere koselige reportasjer og flotte og inspirerende bilder fra flotte hjem.
Lantliv tipset om en fin blogg og der har jeg vært og kost meg i kveld hvis du har litt tid til overs og lyst til å sjekke en ny blogg så sjekk ut denne http://juliasvitadrommar.blogspot.com/

2 kommentarer:

Anonym sa...

Blomsterbukett av villblomster vekker barndomsminner! Nyt sommeren.
Jeg har tagget deg i bloggen min. Stikk innom om du har tid og lyst :)

Fru Fryd sa...

Nydelig blomsterbukett:0) God Helg