tirsdag 20. mai 2008

Ferien er over

Jepp så var ferien over for denne gang, men mere ferie venter på meg senere i sommer heldigvis. Faktisk så skal jeg ha lenger ferie enn vanlig, det skal bli deilig og jeg håper så inderlig at det kan bli en fin sommer. Jeg gleder meg til mer ferie.

Disse krusene kjøpte jeg på en liten handletur jeg hadde i ferien min. Har lenge vært på utkikk etter noen koselige krus og endelig så fant jeg noen som falt skikkelig i smak. De passet jo også til hekletøyet mitt, veldig viktig at tekoppen står i stil til håndarbeidet :-)




Jeg er litt utålmodig etter å se resultater så jeg måtte prøve å sy sammen noen lapper her om kvelden. Åååå det er så mange lapper som gjenstår både å hekle og sy sammen og ikke minst tråder å feste før teppet er ferdig, men moro er det.



Takker og bukker for kommentarene jeg får, veldig koselig at noen legger igjen spor.

Ha en fin uke!

Ingen kommentarer: