søndag 4. mai 2008

En herlig søndag

I dag har været vist seg fra sin fineste side.
En herlig men arbeidsom søndag er snart over. Sambo og jeg begynte dagen med å vaske og polere biler. En skikkelig kjedelig jobb, men resultatet blir fint. Etter det så har jeg puslet i hagen, luket litt og ommøblert på litt stauder. Lunsjen ble inntatt på verandaen for første gang i år.


For litt siden så kjøpte jeg denne sinkkannen i en bruktbutikk. Sinkbaljen var noe som sto her i huset når vi kjøpte det, har tenkt lenge på at jeg skulle hatt blomster i den, nå har jeg i allefall fått tatt den frem og gjort den klar til planting.
Jeg bare elsker våren med stauder som titter frem igjen, lysere kvelder og sol og varme. Men det fine været resulterer alltid i at det blir mindre tid til håndarbeid. En eller 2 firkanter er heklet i uken som er gått. Ja ja men det er jo ikke noe hast med teppe, det blir ferdig når det blir ferdig.

Ha en herlig og vårlig uke!

Ingen kommentarer: