søndag 4. november 2007

Blomstergryteklut nr. 2 og såler

Her er grytekluten som var målet mitt å få ferdig i helgen. Siden det var så lenge siden jeg hadde heklet gryteklut 1, så har jeg nok heklet denne grytekluten på en mindre pinne fordi denne ble strammere, men pytt sann..... det får gå

Jeg får vel vise dem sammen på et bilde sånn at dere ikke tror jeg lurer dere, kunne jo bare lagt inn bilde en gang til av den jeg la inn i går *fnis*
Dette blir nok en julegave til bestemor tenker jeg

Viser frem de mislykkede ballerina tøflene igjen, dette var det første paret jeg lagde og hadde nok misforstått mønsteret litt he-he
Nå har de blitt til noe fornuftig, nemlig såler, 2 par såler ble det til og med. Lurer på om jeg skulle hatt et antiskli underlag under de, noen som har tips til meg kanskje?, trenger jeg eller trenger jeg ikke og i såfall hva skal jeg bruke????



1 kommentar:

Muffin sa...

Nydelige pastellfarger.. de gryteklutene ble bare lekre!
Tror det finnes noe gummilim-greier til å smøre under ullsåler for anti-skli, vet ikke mer om det desverre....