fredag 9. november 2007

Fredag igjen......

Ukene flyr av gårde, jeg skjønner ikke hvor uken blir av jeg, nå er det fredag og helg igjen. Har jobbet en del overtid denne uken så jeg har ikke fått strikket sååå veeeeldig mye,men en lue har blitt ferdig. Den er svart og strikket i 2 rett og 2 vrang, en helt vanlig lue så jeg tar ikke bilde av den. Det er en julepressang til en av nevøene mine. Jeg har også strikket en leggvarmer til en niese, holder på med nummer 2, det er en oppskrift fra garnstudio, du kan se de her http://www.garnstudio.com/drops/mag/86/35/35-th.jpg

Forrige søndag fikk jeg montert dette sitteunderlaget, det har ligget lenge på vent. Her har jeg fingerheklet med dobbelt østlandsgarn, brukte til sammen fire nøster, har tova den lange remsen i maskinen også har jeg montert det sammen til et sitteunderlag. Så ideen på en blogg i våres, men husker dessverre ikke på hvilken blogg, det er i allefall ikke meg som har kommet på denne fine ideen her.
Vil bare ønske dere som er her inne og leser på bloggen min en riktig god helg.


Ingen kommentarer: