lørdag 17. november 2007

Lue, pulsvanter og altfor mange prosjekter i tankene

For en liten stund siden så var jeg på besøk på denne bloggen og fant mønster på denne fine luen. I går fikk jeg endelig kjøpt garn til den, det ble brun Topp til Tå garn
Når jeg var ferdig med luen så fikk jeg lyst til å prøve meg på pulsvanter i samme mønster og her ser du resultatet av de
Forrige helg så var jeg også på denne bloggen og fant denne boken, måtte bare ha og noen dager senere lå den i postkassen min, tusen takk vis2vas. Kjempeflott bok, anbefales virkelig.
Og da måtte jeg selvfølgelig legge opp til et par sokker også, som om jeg ikke har nok prosjekter pågående fra før
Ja også har jeg forelsket meg totalt i bestemor ruter, huff....... :-) har lenge hatt lyst til å begynne på et teppe, men har klart å holde igjen helt til nå. I dag har jeg vært ute og kjøpt garn og inspirasjon har jeg blant annet funnet her.
Det som altså er problemet mitt for tiden er at det nærmer seg jul, har lyst til å lage så mye, begynner på for mye og det går omtrent rundt i hodet mitt av alt jeg har lyst til å lage alt jeg må lage og alt jeg må og bør gjøre før jul. Ååååå blir helt sliten av å tenke på det.

Jeg skal helt sikkert lage et par toneh-luer til, med pulsvanter. Også har jeg lyst til å lage Eva lua den kan du se her Også har jeg veldig lyst på noen leggvarmere har litt lyst til å lage disse fra garnstudio. Ja også holder jeg på med den brune genseren fra Du Store Alpakka som jeg har skrevet om før i et innlegg.

Nei har ikke tid til å blogge mer, må komme i gang med ett av prosjektene mine i allefall, god helg :-)

Ingen kommentarer: