søndag 25. november 2007

Julebakst++

Under her ser dere hva jeg har drevet med i dag. Julebaksten er i gang!!!!
Har holdt på med å bake siden jeg sto opp i dag så nå kjenner jeg det i både ben og rygg. Nå måtte jeg bare ta en blogge pause :-). Det er nemlig bursdag i huset her i morgen så jeg har også laget marsipankake og firkløverkake + et par banankrydderkaker.

Uka forsvinner forferdelig fort synes jeg, rekker liksom ikke halvparten av det jeg har planer om å rekke på en uke, men men jeg får i allefall gjort litt. Noen bestemorruter til har det blitt.

Også har jeg strikket 2 Evaluer, jeg fant oppskriften her på Eva`s univers. Jeg har strikket i Topp til Tå garn, den første ble altfor stor selv om jeg tok ti masker mindre enn oppskriften, neste ble bare litt for stor til mitt lille hode og da la jeg opp 76 masker. Veldig fine og veldig greie luer å strikke så det blir nok et par stykker til av disse.

Jeg er visst en sånn helgeblogger jeg har jeg funnet ut, men det er helt sikkert flere av oss. Det er stort sett bare da jeg har tid til å tenke på å ta bilder og finne på noe å skrive her inne.

Ingen kommentarer: