mandag 28. mai 2007

Kos på en regnværsdag


Regnet øser ned ute og jeg sitter og koser meg med en kaffelatte nam-nam
Pyntet den til og med et hjerte på toppen, kanskje ikke så lett å se men..... jeg vet at det skal være et hjerte.
Jeg hadde tenkt å sy i dag, men så er ikke sylysten helt på topp kanskje den kommer senere i dag. Jeg kunne strikket på jakken min, men så har jeg ikke helt lyst til det, har egentlig veldig lyst til å begynne på noe nytt. Dette hekla bølgeteppe som så mange på holder på med på diverse blogger nå, har jeg veldig lyst til å begynne på jeg også, men tror ikke jeg har garn. Mønsteret er her http://www.blog.nunnun.net/mt/archives/2007/02/hekle_i_boelger.html

1 kommentar:

Muffin sa...

Umm.. prøvde å ta en liten smak men den dumme skjermen kom i veien. Ikke så fint vær her heller, men hva gjør vel det når man har noe varmt og godt å kose seg med inne.