mandag 13. april 2009

Påskeslutt

Ja så var påsken over for denne gang også, den har gått veldig fort, men det har vært veldig deilig med mange dager fri. Jeg har faktisk fri i morgen også før jeg begynner i ny jobb på onsdag, så jeg skal nyte fridagen i morgen også.
Nå har jeg akkurat kost meg med det siste kolibri egget og en kopp med påskete.

De strikkede hønene dere ser her fikk jeg av ei venninne i påskegave. De er så søte og det er så hyggelig å få gave og ekstra kos å få hjemmelaget gave.
Nå har jeg tenkt å så litt. Har vært ute og ordnet i bedene mine før i dag, der var det mange fine spirer og det inspirerte meg til å så litt inne. Jeg har allrede sådd agurker og noen av de har begynt å spire.
Den siste påskedagen går med til å pusle inne fordi været ikke viser seg fra sin beste side i dag.

2 kommentarer:

Fru Fryd sa...

Så spennede med ny jobb. Lykke til og kos deg med en ekstra fridag!!

Monicas sa...

send dæ nån solstråla førr sola skinn jaggu her i dag også....her ha damen laga sæ ny banner....kjempefin..du e flink og kreativ du....å de hønan du ha fått; superfine..ha en knallfin dag...æ ska på jobb i eftan så æ har dagen planlagt....