søndag 5. april 2009

Påskeferie.....

Beklager at jeg ikke har vært inne her på noen uker. Skjønner ikke helt hva jeg har drevet med som har hindret meg å titte innom bloggen min.

Nå er det allefall påskeferie, og jeg ha avsluttet et arbeidsforhold og et nytt skal begynne etter påske, så jeg går spennende tider i møte.

Selv om jeg ikke har vært her inne og vist dere diverse håndarbeid så har jeg puslet med litt forskjellig. Det blir blant annet stadig flere sekskanter, har 19 nå :-)
Jeg har sydd toppstykke til kjøkkenhåndkleduken min ferdig, så nå må jeg ut å kjøpe vatt og bakstykke.

Et vennepar fikk en liten gutt for noen uker siden og ved siden av en kjøpt gave så fikk de denne heklede smekken, den falt visst i smak.
Nå har tåken lettet så jeg skal sette meg ut i solen på verandaen.

2 kommentarer:

tonette sa...

Så koselig og inspirerende blogg du har! Første gang jeg besøker deg men kommer garantert igjen ;)
Fine smekker du har laga, tror jeg må ta meg en tur på stoff og stil veldig snart. God påske!

Monicas sa...

smekke fin......lappan fin...ka du ordna og laga.....ha nu kikka etter dæ da vettu..streva nu med dette teppe mitt da....å trur æ bi tøven...hihi.....her ligg bodø bada i sol å det e kjempefint ja....ha en skikkelig fin mandag unge dame