mandag 4. august 2008

Votteproduksjon

Jeg går fra den ene dillen til den andre *fnis*
Først puter, så muffins og nå votter. Disse Tilda vottene er så superenkle å sy og så utrolig morsomme å pynte.
Jeg har sydd 2 barnevotter og 2 voksenvotter. Jeg har funnet ut at jeg forlenger voksenvotten litt, kjekt å ha votten litt oppover håndleddet.


Først så lagde jeg et barnepar med knapper og perler:

Så ble det et voksenpar med rødprikkete pynt: Også lagde jeg et par med tanke på at de står i stil til ponchoen jeg lagde for noen uker siden, så dette blir en ekstragave til den lille frøkna :-)
Også fant jeg frem litt svart fleece og sydde disse. De andre er i ullfilt (unnskyld bilde som er så uklart, klarte ikke å holde labbene rolig skjønner jeg)
Blir antagelig flere par av disse. Når jeg sitter og pynter, så jobber hjernen videre med hvordan neste vott kan se ut. Har mange ideer.

Da håper jeg at jeg har klart å inspirere noen til å gå i gang med å sy votter.

Takk for at dere titter innom. Jeg ser på tellern at det stadig er noen innom, men ikke så mange som legger igjen kommentarer. Tusen takk til de som har lagt igjen kommentarer, det setter jeg veeeldig stor pris på. Må jo innrømme at jeg er litt mye misunnelig på de bloggene jeg er innom og ser at det er 20 - 30 - 40 kommentarer :-)

Jeg får trøste meg med telllern :-) :-)

Ha en fin mandagskveld!

4 kommentarer:

Fru Fryd sa...

Så produktiv du har vært:0)
Jeg har også sydd Tildavotte men jeg laget kun en og den var åpen i toppen, slik at jeg puttet en isskrape inni. Mottakeren ble kjempeglad for da fryser hun ikke på hånden når hun skaper vinduet på bilen. Uff, ja det er bare noen få mnd igjen til den "tiden"...

See you:0)

Beate sa...

Skal være snill å legge igjen en kommentar jeg :) for jeg synes de vottene var knallstilige!

Miamor sa...

Nyydlige votter, og Noe Noa skjerf shekler jeg også for tida...gøy med nye blogger her inne....stadig ny inspirasjon!!

borghild sa...

Utrolig fine votter!!! Jeg likte spesielt de med de røde jojo'ene på, men alle hadde jo farger og detaljer som passet så godt sammen! Ha en fin og kreativ uke! Klem B:-)