fredag 6. juli 2007

Fylte horn

Det er helt utrolig men jeg har bakt horn i kveld, først jobbet jeg overtid så var det hjem og lage middag også fant jeg ut at jeg skulle lage noen horn, har tenkt tanken lenge men det har bare blitt med tanken. Her ligger det 34 horn som er fyllt med skinke og ost, har smakt på et og det var kjempegodt. Kjekk sommermat å ta med seg på stranden eller ut i båten.

Jeg må også vise at jeg har begynt på den lilla vesten fra Feminin strikk, og nå må jeg fortsette å strikke, siden jeg har "kastet" bort tid på å bake hi-hi

Herlig at det er helg :-)

1 kommentar:

Margrethe sa...

*sulten* Hornene så kjempegode ut! Jeg gleder meg til å se vesten ferdig. Er mer enn bare litt misunnelig på Alaska til 12 kroner nøstet, er enig i at det var et bedre valg enn fritidsgarn. Vaskepulverkrukkene var kjempelure. Jeg tror til og med jeg har litt glassmaling liggende...