tirsdag 17. juli 2007

Ting blir ikke alltid som man planlegger

Ha-ha-ha dette skulle egentlig vært en bøttehatt. Jeg fant en fin bøttehatt til barn i et ukeblad og fant frem diverse restegarn og satte i gang, ett eller annet gjorde jeg feil for den ble litt rar, så jeg tenkte at i steden for å hekle den ferdig og ubrukelig så måtte jeg tenke nytt, og fant ut at en sminkepung eller solbrilleetui kunne det jo bli. Og her ser dere resultatet etter at glidlåsen er sydd i. Ble jo ikke så verst egentlig.
Jeg er med på en julegavealong i regi av http://www.hobbyboden.com/ og har ikke bidratt med noen juligave enda så dette blir mitt bidrag til juligave.
De tova ullkulene fikk jeg i posten her om dagen, jeg hadde bestilt en liten eske fra en av bokklubbene jeg er medlem av, blir fin til pynt på litt av hvert de tror jeg, veldig fornøyd med fargene på både de tova kulene og den hekla sminkepungen.

Ingen kommentarer: