mandag 16. juli 2007

Pakke fra min hemmelige juli venn

Innimellom er jeg med på noe som kalles hemmelig venn på Hobbyboden, forumet finner du her http://www.hobbyboden.com/. Ikke alltid jeg rekker å melde meg på, men denne gangen så fikk jeg gjort det. Det er så hyggelig å få pakke i posten også er det så spennende å gå å vente på pakke. På onsdag fikk jeg denne pakken:
Og inni pakken var det kjempe mye spennende...... bare se her. 4 nøster med garn! Hodet mitt jobber i høygir for å finne en bra ting å bruke dette fine garnet til. Det var også te og flere forskjellige slag med kaffe også iskaffe som jeg aldri har smakt eller hørt om så den gleder jeg meg til å prøve. Mange fruktkarameller ser dere og 2 kjærligheter på pinne. Den lange esken som ligger der er luktepinner, vet ikke om noe finere navn jeg, men den sender i allefall godlukt ut i rommet. Den lille sommerfuglen er jeg ikke helt sikker på hva er, men det finner jeg ut av etterhvert. Helt superduper pakke er det i allefall, så min hemmelige venn hvis du er her inne så tusen hjertelig takk for pakken!!!!



Ingen kommentarer: