lørdag 16. februar 2008

Ny tekopp og ny granny square veske

Jeg kom inn i en butikk i går og det første jeg ser er denne koppen, jeg forelsket meg totalt og klarte ikke å gå ut av butikken uten at denne koppen lå godt innpakket i posen min. Nå gleder jeg meg bare til jeg skal kose meg med min første tekopp i den fine koppen her. Hvis dere går inn her finner dere litt info og bilder av andre ting fra samme kunstner.
Her ser dere skålen, Smile står det under koppen, så utrolig kreativ og søtt, se de nydelige sommerfuglene.
Også litt over til kunstneren i meg (hi-hi) Forrige søndag fikk jeg det for meg at jeg skulle være flink å bruke opp litt restegarn (føler meg så ekstra flink da ) og satte i gang med å hekle en granny square veske i restegarn av Topp til tå garn. Nå i ettermiddag har jeg fått sydd fòr og gjort den ferdig. Her ligger delene umontert
Sånn ser den ut innvendig
Her er resultatet:
Kan hende jeg hekler en til i andre farger, fin gave til ei venninne eller et tantebarn. Veldig rask og fin gave, brukte heklenål 9.


Ingen kommentarer: