søndag 17. februar 2008

2 mapper

I dag har jeg fått kost meg litt sammen med stoffene og symaskinen min. Det er så deilig å avslappende og sitte og kose seg å sy. Hadde ingen spesielle planer om hva jeg skulle sy, så jeg måtte bla litt i bøker for å få litt inspirasjon før jeg satte i gang. Det ble to toalettmapper eller en mappe som kan brukes til noe helt annet enn toalettsaker, det er fritt valg :-)




Den ene er veldig sukkersøt.... Den er faktisk sydd av et kjøkkenhåndkle :-) Kjøpt på Søstrene Grene til 13 kroner
Fant litt stæsj jeg hadde liggende og pyntet de litt og sydde en pyntesøm for å sette prikken over i`en
Den andre er en litt røffere utgave, men med litt blonder og rosa så ble den litt søt også. :-)

Ser ut til at jeg har blitt litt inspirert av været vi har hatt i dag, det har vært veldig vårlig her i dag og det er super deilig. Har faktiskt hengt klær ute til tørking i dag for første gang i dette året. Det er så deilig å tørke klær ute og det er så herlig at det går mot vår :-)

Fortsatt god søndag :-) :-)

1 kommentar:

Muffin sa...

Du og du altså, de var kjempefine! Godt å høre at det er noen der ute som koser seg med søm, jeg for min del har noe gardintråkleri på gang og gruer meg til det uunngåelige: 4 rette sømmer på symaskinen....