lørdag 17. januar 2009

Handlenett og ranukler

Har lenge hatt planer om å sy handlenett, her er mitt første, regner med at jeg kommer til å sy flere etterhvert.
Det var ikke så lett å ta bilde av den for den ene hanken ville ikke stå oppe, gav opp til slutt så hvordan det egentlig ser ut, kommer dessverre ikke helt frem.

Det er så koselig med ranukler, så jeg bare måtte kjøpe meg en bukett.

I dag har jeg hentet pakke på posten og inne i den var Odd Molly blusen min, den var faktisk enda finere enn jeg trodde. Gleder meg til å bruke den.
Ønsker alle en fin helg!


2 kommentarer:

Monicas sa...

Nydelige blomster...å du, det handlenettet var smart....go helg

Fru Fryd sa...

Så flott nett, også så fine farger. Blomstene bringer budskap om at det snart er vår. Sukk, det ser jeg fram til. Litt lengre dager, og bedre lys til å ta bilder i:-) ha en forsatt fin helg