lørdag 24. januar 2009

Ufordring og award

Jeg har fått en utfordring fra Alma Merethe
som jeg fikk lyst til å svare på

4 Favoritt programmer på Tv

Washera (litt usikker på skrivemåten)
Friends (reprisen som går hver ettermiddag)
Nytt på nytt
Brothers and Sisters

4 ting jeg gjorde i går
(å kunne det ikke vært i dag isteden da føler jeg har gjort mer i dag som er noe å fortelle om)

Var på jobb
Handlet fiskefilet på tilbud (ha ha nyttårsforsett er å spise mer fisk)
Var i syrommet en times tid før mannen kom hjem fra jobb
Så på Tv samtidig som jeg heklet

4 ting jeg ser frem til

Til våren og sommeren

Til å kose meg ute i hagen


Og til å spise årets første egenproduserte jordbær
Ferie - har ingen spesielle planer men ferie er deilig uansett (kanskje det blir en tur til Bergen)



4 favoritt restauranter
Big Horn både i Drammen og Oslo
Oscar ( drammen)
Sofus ( drammen)
Egon (Oslo)
4 ting på ønskelista
At jeg og min mann blir foreldre om ikke så altfor lenge
Hytte ved sjøen
Og det er i grunnen det jeg ønsker meg av større ting som er verdt å nevne.
Tror det er en del bloggere der ute i blogglandia som har svart på denne nå, så jeg sender den ikke videre til noen spesielle men hvis noen som leser dette har lyst til å gjøre det samme på bloggen sin så Vær så god!!!
Og tenk jeg har fått en award til fra Lappestua

Tusen takk ble virkelig glad når jeg så dette til morgenen i dag.

Ingen kommentarer: