søndag 9. januar 2011

Jentekjole med fluesopp

 Jula er ute av huset for en uke siden, men likevel så ble det fluesopp som motiv på kjolen jeg sydde i går.
 Pyntet opp med et par mindre fluesopper og kroklisser rundt hals og armer
 Jeg digger rosa og rødt sammen.........
Symaskinen min er ikke frisk om dagen, den drar ikke stoffet fremover så jeg må sitte og dra i det selv, så jeg må nok sende den avgårde til reparasjon. Det er jo så vanskelig å sende den fra seg,... tenk om jeg får akutt sybehov når den er ute av huset. Den har vært slik lenge nå så jeg må nok bare bite i det sure eple og gi den fra meg litt.

5 kommentarer:

***Hos Mutter*** sa...

Du kan ligeså godt bide i det sure æble og få den sendt afsted - jo før får du den jo også igen.
Vældig sød kjole, du fik syet !! Men jeg ville nok være lidt nervøs ved at vaske den, da båndet her plejer at smitte meget af.

tintin sa...

Å nei!!! det tenkte jeg ikke på,jeg var så fornøyd fordi jeg har husket å vaske det prikkete stoffet før jeg brukte det til soppmotiv.

Anonym sa...

Some time ago you understand the target dissemble's central nature, you can act Texas coop up 'em and ordered some of its variants. Texas Holdem is an leisurely plot to learn, upright recalcitrant to master. The "mastering" as for is the costly share, requiring office and practice. This website offers lots of articles and tools to seize you started on the studying. You can office practically all you want looking for freed in online poker rooms.

Anonym sa...

Definitely you view the plot's primary structure, you can play Texas hold 'em and unbroken some of its variants. Texas Holdem is an easy distraction to learn, upright difficult to master. The "mastering" part is the costly on the whole, requiring study and practice. This website offers lots of articles and tools to be paid you started on the studying. You can convention all you be looking for freed in online poker rooms.

frk.regnbue sa...

Sikke en sød kjole:-) KH Christina.