søndag 18. april 2010

Stitchery

Før jul kjøpte jeg disse hvite lin oppvaskhåndklærne med tanke på å stitche på de og gi de bort i julegave. Det ble aldri tid til det, men på fredag kveld derimot fikk jeg tid til å gjøre de., Jeg kjøpte mønsteret hos Muffins verden http://muffinmamma.blogspot.com/
Jeg falt pladask for både tekst og tegning, skulle virkelig ønske at jeg kunne være så flink til å tegne......
Det er så morsomt med stitchery..... skjønner ikke hvorfor jeg ikke gjør dette oftere
Hvitveisen står så fint i skogen om dagen. Det er så herlig at det er vår

3 kommentarer:

Muffin sa...

Så nydelige det ble med rødt brodergarn og røde eplekinn :) Artigste jeg vet er å se når noen har laget ting etter mine tegninger, enda artigere enn å lage det sjøl. Gleder meg til hvitveisen kommer her nord, har bare sett snøklokker og hestehov til nå. Ha en fortsatt fin søndag!

Anne Lise sa...

Kjempefine stitcherier, og motivene er bare skjønne. Ha en fortsatt fin søndag.

Arneberg sa...

Så flotte de ble.Kjempekoselig tekst også!Disse kan jo bli flotte gaver til neste jul.Jeg har store planer om mange hjemmelagde julegaver i år,er i rute føler jeg;-O.Jeg er helt enig med deg....det er så deilig at det er vår!!Har ikke rukket i skogen etter hvitveis men her oppe på haugen vår tusser det av hestehov og vårfornemmelser :-D Ha en flott uke!Hilsen Mona på Arneberg