søndag 2. november 2008

Julestrømpe


Håper du har hatt en fin søndag så langt :-)
Her kommer et livstegn fra meg .....

Jeg har hatt en veldig fin helg. Det har vært så kaldt her jeg bor at jeg har rømt inn på syrommet mitt, med andre ord 2 herlige dager. Jeg har tatt med meg god og varm te og litt å tygge på, sjokolade eller kjeks. og kost meg skikkelig. Jeg har ikke bare drukket te og spist sjokolade jeg har sydd litt også, blant annet denne julestrømpen:

På fredag fikk jeg en bestilling på en julestrømpe. Ei venninne av meg har nemlig fått julestrømper av meg til barna sine og nå ville hun så gjerne at niesen som snart blir ett år også skulle få, fordi hun var så glad i julestrømpene til barna sine. Koselig å høre det da :-)

Innvendig ser den slik ut


Engelen har ikke mye hår å skryte av, men en liten lokk har hun i allefall, og med litt rouge i kinnene så ble hun så søt atte.

Applikasjonen er hentet fra et hefte fra Art to Heart


Det har blitt litt mildere ute nå så jeg får nok gå en tur ut å få litt frisk luft kan jo ikke bare sitte inne og sy.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Den var nydelig - kjempekoselig!

Fru Fryd sa...

Nydelig og virkelig bedårene. Me like!! Ha en fin uke:0)

Lappestua sa...

NYDELIG, NYDELIG!!!

Lappestua sa...

Takk for kommentar på bloggen min.
Ta kontakt på mail, så ordner det seg;
jacobsenbritt@hotmail.com

Mia sa...

Nei men har du sett...? denne julestrømpen var da alldeles nyyydelig. Så herlig og annerledes, at jeg fikk nesten "hjertebank" av synet... Flink er du og at kalde helger i syrommet med tekoppen kan virkelig være tingen, skjønner jeg... hihii.

Anonym sa...

Kjempesøt julestrømpe.
Kjolene dine ble jo også veldig fine.
Ønsker deg en riktig god helg.

Anonym sa...

Åh, vilken fiiiin julstrumpa!! Du är duktig!

God helg! :-)

pepperkverna sa...

Denne var da herlig! Hege