søndag 30. november 2008

Babushkadukker som julegave

To av disse babuskadukkene har jeg vist frem før. De har fått et familiemedlem til som jeg ikke har vist frem. Den lille foran er ny.
I dag fant jeg ut at jeg ville gi disse 3 bort i julegave og fikk lyst til å herme enda mer etter Tilda, nemlig lage en egen gave-veske som de kunne være i.
(uff beklager uklart bilde)
Her er den lille vesken klar for at babushkadukkene kan flytte inn....


Tittitt! her skal vi "bo" til julaften..... hi-hi

For å skjule dem dyttet jeg hvitt tynt papir oppe på toppen og satte på diverse pynt på håndtaket og vips en til å stryke på julegavelisten...


Utrolig morsomt å lage ekstra fin innpakning, men det har jeg dessverre ikke mulighet til å gjøre med alle pakkene jeg skal gi bort. Ikke alle jeg jeg skal gi gave til vet å sette pris på det heller, me jeg vet at mottaker av denne gaven kommer til å sette veldig stor pris på både innpakning og det som er inni.
God 1. advent!

6 kommentarer:

Timotei sa...

Å, så forseggjort og lekkert dette var! Og så den lille klesklypen og hjertet...Kjempefint! Så bra at du skal gi det bort til noen som setter pris på en flott innpakning. Det er faktisk ikke alle som legger merke til sånt.
(Jeg kan trøste deg med at jeg ikke ble ferdig med julegavene i går jeg heller...)
Ha en fortsatt fin adventshelg!

Gurimalla! sa...

Å så fint! Det var virkelig flott altså. Heldig den som får den gaven!

Fru Fryd sa...

Heldig venninne du har!! Vesken og babuskane var nydelige!!

Lappestua sa...

Kjempekoselig presang!
Mottakeren er veldig heldig :)

Fru Fryd sa...

Hei:0)

Jeg har tagget deg, koselig om du tar utfordringen.

Fru Fryd sa...

Hei igjen:0)
Det ligger en utmerkelse å venter på deg på siden min:0)