søndag 23. november 2008

Det nærmer seg faktisk jul

Tenk det er en måned igjen til jul, hjeelp! De siste ukene kommer til å gå så fort og jeg som hadde planer å sy både det ene og andre til jul. Dette skjer alltid..... har så mange planer om hva jeg skal lage også får jeg ikke sydd eller strikket halvparten en gang.
Jeg kommer ikke til å stresse altså, nei for adventstiden skal være kos og ikke stress, det som ikke blir ferdig blir ikke ferdig.

Til morgenen i dag så tente jeg lys og satt med ned med en tekopp og avisa etter frokost og koste meg. Her ser dere forresten en av tingene jeg har tenkt til å gi bort til jul. Her ligger det 4 julete spisebrikker, her gjenstår bare å sy til kantebåndet. Det får være en av den kommende ukas oppgave (nakken er heldigvis bedre...)
Jeg er fortsatt inne i en blonde periode så jeg spanderte på en blonde på disse også.


Nå har jeg planer om å ta på meg turskoene og gå en deilig tur i skogen og etterpå har jeg tenkt å tilbringe noen timer på syrommet. Slipper heldigvis å lage middag i dag, vi er bedt bort på middag...... det er så deilig.
Også må jeg huske på å takke for de fine kommentarene jeg har fått på det jeg har laget i det siste. Jeg setter så utrolig stor pris på å få hyggelige kommentarer, så tusen hjertelig takk!
Det var alt for denne gang!


Ingen kommentarer: