torsdag 31. juli 2008

Kveldskos...

Det er enda en herlig sommerkveld i kveld, det har vært mange kvelder tilbragt på verandaen i de siste. Det er så herlig.....
I fjor så var det ikke en eneste en tror jeg, kjempetrist sommer var det.

I kveld har jeg funnet frem litt brie, litt kjeks og noen druer og en tekopp sammen med litt levende lys og koselig ble det.....

Jeg sitter og nyter utsikten til denne "sinkanretningen" Jeg har sådd lavendel og brudeslør i sinkbaljen. Har stusset litt på at det ikke lukter lavendel av det grønne. Kikket på frøpakkene her om dagen og det viser seg at jeg har sådd 2 årig lavendel og den vil ikke blomstre før til neste år!!!!! (hvis den overlever vinteren i baljen da) Ja ja sånn kan det gå når man ikke leser ordentlig på pakken.
Ikke rart at det ikke lukter lavendel.


Og her er hagebenken som jeg har vist bilder av flere ganger men i kveld uten puter.



1 kommentar:

Anonym sa...

Heia. Så koselig du har det på kveldstid. Ja, det er ikke alltid at man leser så nøye på pakningene. Men det må jo være artig å få sådd litt lavendel likevel. Tenker du får den til å overvintre.

Eg synes disse Muffinsene dine er bare lækre. Eg tror eg på prøve med på dem. Men først skal eg blir ferdig med mitt malerarbeid på boden.

Ha en fin fin sommerhelg!!