søndag 3. august 2008

Muffinspakke

God kveld!

Fikk lyst til å vise dere en pakke med den ene muffinsen jeg har sydd. Jeg har tenkt på hva jeg skulle bruke muffinsene til. De er jo så morsomme å sy, men ........
I dag kom jeg på at jeg kunne pynte en pakke med den minste av muffinsene. Inni pakken er Tilda ponchoen som jeg har vist i tidligere innlegg som jeg så inderlig håper faller i smak hos den lille jenta :-)


I kveld har jeg kost meg i syrommet. Min bedre halvdel har ligget rett ut med en krafig forkjølelse i 2 dager nå så jeg måtte jo finne på noe...... he-he. På timeplanen i kveld har det stått votter.... nærmere bestemt Tilda votter. Er ferdig med ett par og holder på med et par til. Hvis du ble litt nysgjerrig nå så stikk innom igjen om et par dager så har jeg sikkert fått lagt inn bilder av hva jeg har bedrevet søndagskvelden med.

Ha en fin fin uke!

Ingen kommentarer: