mandag 11. august 2008

Prikker og striper

Det har vært stille fra meg noen dager nå. Jeg har vært syk, et eller annet slags virus har slått meg helt ut i en uke nå. Syrommet har stått urørt i en hel uke. Hverken kreativitet eller form har vært på topp, men nå kjenner jeg at kroppen begynner å bli som før igjen. I kveld har jeg til og med kost meg på syrommet.
Tok med meg tekoppen og tente noen stearinlys og koste meg skikkelig.

Hadde planer om å sy noe helt annet men endte opp med 2 prikkete og stripete babushkajenter i rosa og rødt.

Knapper og litt annet stæsj pynter babushkaene veldig.
Jeg har lett for å gi bort det meste jeg lager og jeg har egentlig ei venninne som hadde blitt veldig glad for disse, men for en gang skyld så skal jeg ha disse selv. Jeg får heller se om jeg får sydd noen fler en annen dag. Vanligvis så tenker jeg motsatt, gir det bort og tenker at jeg kan jo sy til meg selv en annen gang også skjer det aldri.....

Ha en fin og kreativ uke!

4 kommentarer:

Earth blog sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
Anonym sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
Anonym sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
Photo-Me-Life sa...

Hvor fine ting du lager, jeg syns disse dukkene var SUPER fine!!!! Du som er så flink å lage ting skulle jo hatt en liten nettbutikk blogg, jeg er sikker på at tingene dine ville fått ben og gå på:)

Besøk meg gjerne igjen, jeg skal i allefall besøke deg:)

Lykke til i trekkningen