torsdag 22. mars 2007

Shopping og hemmelig venn gave

Har shoppet litt i dag, 3 kjempesøte stoff, har ingen spesielle planer for dem, men det dukker nok opp etterhvert tenker jeg. Måtte bare ha de, de er jo rosa, har dilla på rosa om dagen :-) jeg har akkurat vasket de så de henger til tørk, da er de klare til helgen i tilfelle jeg skulle få tid til å ta frem symaskinen.
Skjønner ikke hvorfor dette bildet ble så uklart, men det får gå, her er det litt stæsj jeg også fikk meg meg hjem fra butikken, bånd, knapper, strykemerker og anorakksnor.
For en fin dag*stort smil*, når jeg kom lykkelig hjem fra shopping så lå det en pakke til meg i postkassen fra min hemmelige mars venn. Se på denne flotte gaven da!!!!
2 nøster med fabel, 4 poser te, påskesjokkis, oppskrifter og en kjempefin hjemmelaget påskepynt. Pakken er fra Trondheim og med et par hint på kortet skal jeg prøve å finne ut hvem du er....... :-)
Fabel er et garn jeg har hatt lyst til å prøve og fargen er perfekt, mønster fulgte jo også med, så et par sokker skal jeg prøve meg på etterhvert. Sjokkisen er kindersjokolade og det er en av favoritt sjokoladene, den gikk ned på høykant før middag i stad *fy meg* Skal straks prøve en av teposene har jeg tenkt og pynten er satt på en hylle til pynt.
Tusen tusen takk min hemmelige venn.

Ingen kommentarer: