torsdag 1. mars 2007

Babyborn along 2007

Jeg er med på Babyborn along 2007 på Hobbyboden

Dette er en along som sikkert de fleste forstår at vi skal strikke, hekle eller sy klær og tilbehør til Babyborn dukken. Første oppgave vi har fått begynner nå idag 1. mars og skal være ferdig 31. mai, tema er FEST og jeg har bestemt meg for å strikke en festdrakt, bestående av kjole/bunad, skjorte og skaut. Du kan lese mer om alongen her http://home.no.net/bbalong/ Bilde av festdrakten og fargene jeg skal bruke ser du under her. Min hovedfarge på festdrakten er svart og garnet jeg skal bruke er Silja


Jeg har meldt meg på denne alongen for jeg synes det er morsomt å strikke og hekle til babyborn og så er det en fin anledning til å bli kvitt restegarn og garn som bare ligger der og ikke blir brukt av en eller annen grunn. Jeg har plukket frem litt restegarn i forskjellige farger, håper det er nok. Det hvite og svarte garnet er nyinnkjøpt eller rettere sagt det er nyinnbyttet. Hadde noe annet garn som jeg ikke kom til å bruke og fant ut at jeg kunne gå på Sparkjøp og bytte det til Silja garn så da har jeg enda holdt meg til avtalen med meg selv, at jeg ikke skal kjøpe nytt garn men bruke garn jeg allerede har. *stolt*

Ingen kommentarer: