onsdag 14. mai 2008

Ferie

Jeg har ferie om dagen og det er rett og slett herlig. I dag ble frokosten nytt ute på krakken. Er sjelden sulten om morgenen men prøver alltid å få ned noe, i dag besto frokosten av litt sunt og litt usunt, altså store fine blåbær og en mazarin + en kopp deilig te, må jo kose seg litt når man har ferie.


Liljekonvalen i hagen har begynt å blomstre.
Og her et oppdateringsbilde fra forrige innlegg, nå har alliumen kommet så langt, spennende å ta en runde i hagen hver dag. Nå gleder jeg meg sånn til peonene og de hvite valmuene mine skal blomstre.
Da får dere som stikker innom ha en fin uke også skal jeg kose meg videre med feriedagene mine. Mmmm ferie ....... et deilig ord.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du er snill! Klart jeg vil ha en rot Løytnantshjerte. Har du Iberia-fri hage? Her er ingen, skjønner du...
Jeg har sikkert noe å bytte med av planter. Du får følge med i hagebloggen min og se om det er noe du liker :o)
Bare Duppesoleie og Geum er for små ennå til å deles.

Mia sa...

Frokosten din så veldig fristende ut, skal jeg si (jeg er heller ikke noe særlig sulten på morgenen...) Deilig med blostrende lijlekonvall også, jeg har dessverre ikke noen i hagen, men de vokser vildt på veikanten, ikke så langt fra meg. Nå må jeg nesten en tur for å sjekke om det er blomster å plukke der.

Anonym sa...

Heia, så koselig du har det i ferien din. Rusler rundt med kamerat og tar flott bilder av blomster. Kos deg videre, ha en fin kveld...