søndag 10. oktober 2010

Et par stikkepinneetuier til.....

 Hmm... fikk visst litt dilla på disse strikkepinneetuiene jeg......
Har laget 2 stykk til.... julepressanger dette også
Det ene etuiet fikk følge av et sakseetui også.

Er så fornøyd nå altså fordi nå har jeg brukt mange meter stoff + en del knapper og det betyr at jeg kan handle noe nytt med god samvittighet.

Disse etuiene sydde jeg en kveld før i uken, denne helgen har jeg ikke sydd noe som helst.... jeg har strikket. Hvis resultatet blir bra så skal dere få se det om noen dager......Tingen må nemlig en tur i vaskemaskinen og tove seg først :-)

1 kommentar:

Marita sa...

En nyttig sak, sånn strikkepinneetui og jeg tenker at det skulle jeg hatt også, men får ikke kommet igang å sy. Denne var jo veldig i "min gate" så kanskje jeg endelig får gjort noe med tanken....