lørdag 2. oktober 2010

Te- og kaffepose mappe

 Jeg har laget en mappe som det er fint å ha med noen teposer og kaffeposer i. Det er også plass til en liten pose med sukker. Jeg pleier å ta med meg slike poser man har på kafe`er. Når jeg kjøper kaffelatte så har jeg ikke sukker i den, men tar med meg en pose med brunt sukker allikeve,l så har jeg til sukker i teen en annen gang når jeg er på jobb for eksempel. Der har de nemlig ikke brunt sukker og jeg innbiller meg at brunt sukker er litt mer sunt enn det hvite.
Kan hende en slik mappe kommer til å ligge under noen juletrær i år.........

1 kommentar:

Sissel`s syglede sa...

Først må jeg bare si at du har en kjempeflott blogg. Denne te/kaffi posen var helt genial. Tenker det er mange som synes det er fint å få en så flott gave til jul.
Ha en finfin helg.