torsdag 8. mars 2007

Min første strikkebok


Det var bokpakke i postkassa idag, og jeg hadde jo glemt helt bort at jeg hadde bestilt denne, så jeg tenkte æsj,........ hva har jeg glemt å avbestille nå????? Men gleden var stor da jeg så hvilken bok det var. Og gleden ble enda større da jeg hadde fått sett igjennom den, utrolig mye fint, mye jeg har lyst til å strikke til meg selv, må prøve å bestemme meg for hva jeg skal strikke først. Denne boken anbefales på det varmeste - løøøøøøp og kjøøøøøøp!!!!!

Jeg la også med et par med lommetøfler i barnestørrelse på bilde. Jeg har heklet en pyntekant på den ene, men så er jeg litt usikker på om det er dumt, den virker fortsatt veldig elastisk altså, men jeg har ingen små barneføtter å prøve de på dessverre.

Tøflene er ment til ei lita jente som bare elsker "dooooosa"

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jaha, där fick jag en till bok på önskelistan:-)
Söta lommetøfler du har stickat!

God helg:-)

Anonym sa...

"dooooosa"...hehe, der fikk du meg til å strekke på smilebåndene :O)
Den boka ser kjempefin ut!! Bra at det var den, og ikke en glemt avbestilling som dumpet ned i postkassen din.
Skulle ønske det var en slik heklebok også, tror der må være et marked for det. Jeg er inne i en stor hekleperiode.
God helg!