lørdag 31. mars 2007

Bakstykke ferdig :-)

Det går fremover med vesten fra forrige innlegg som dere ser. Er akkurat ferdig med bakstykke. Egentlig så hadde jeg bestemt meg for at jeg skulle ta en strikkepause fordi jeg kjente jeg hadde vondt i armen..................meeeeen det er ikke lett, klarer ikke å holde meg unna strikkepinnene :-) har i alle fall ikke fått noe mer vondt og det er jo bra.

Jeg har valgt å forlenge vesten med noen centimeter synes den så litt kort ut på modellen på bildet.



Jeg nyter den første påske feriedagen min i dag, først så sov jeg litt lenge så lagde jeg meg dette rekesmørbrødet til frokost. Dette sammen med en deilig tekopp og bladet Kamille ble en perfekt start på dagen. Etter det så har jeg strikket og kost meg, nå skal jeg sette meg ut i det fine været og strikke, nå tenkte jeg at jeg skulle strikke litt på GAAA lappen før jeg legger opp til forstykke på vesten.




Ingen kommentarer: