søndag 7. februar 2010

Et veldig tidlig vårtegn

Det er herlig å se at pelargoniane har overlevd overvintringen. Disse har stått i vinduet i et rom vi sjelden er og fått veldig lite stell etter at de ble tatt inn i høst. Nå har de blitt tatt frem i varmen igjen og får lov å lyse opp i kjøkkenet som et tegn på at våren snart kommer......



Husker ikke hvilken farge disse har så jeg går spennende tider i møte, gleder meg til å se første
blomsterknopp








Som bilde viser er det praktfullt vær her i dag, skulle jo vært ute på ski.......... Jeg har ikke hatt tid til det i dag dessverre, det var diverse huslige sysler som måtte ha første prioritet i dag.
Jeg begynte dagen i dag med å lage middag, på menyen i dag står lapskaus....... også har jeg bedt svigermor på middag. Hun kommer snart så jeg får vel dekke bordet.........
Håper dere nyter søndagen!

Ingen kommentarer: