lørdag 7. april 2007

Marihøne toalettveskesett

Det er så herlig å ha påskefri, får stadig puslet litt med håndarbeid, nå har jeg laget disse. Den lille ble heklet i går og den store i dag, den lille er ca. 20 cm bred og den store er 30 cm. De er heklet i Heavy bomull fra Stoff og Stil. Den minste gikk det med et nøste og den største brukte jeg 2 nøster. Jeg er absolutt ikke noen "storhekler" men disse her ble jeg ganske fornøyd med :-) Marihønene har jeg kjøpt her http://stores.ebay.com:80/Disney-and-More-Iron-On-Appliques
Jeg er med i en along på Hobbyboden http://forum.hobbyboden.com/index.php som heter Julegaver 2007. Det går ut på at man lager en gave pr. måned så når man kommer til desember så har man 12 hjemmelagede gaver, flott ikke sant?? Jeg har bestemt meg for at Marihøne toalettveskene skal bli en julegave, så disse er mitt bidrag i april.
Eskimo garnet som dere ser under her skal bli Babushka tøfler har jeg planer om, kanskje det blir morgen dagens gjøremål???

Ingen kommentarer: